maanantai 19. tammikuuta 2009

Mikrobitin puhelinmyynti

Mikrobitti - tuo nörttilehtien kuningas on laittanut melkoisen mainoskampanjan pystyyn. Tammikuun aika minulle on kaupattu puhelimitse neljä (4) kertaa kyseistä aviisia.

Tänään, klo 20.30 soittanut puhelinmyyjä oli kaikkein sinnikkäin, ja lehti meinasi alkaa väkisin tulla luukusta. Tämä innosti laittamaan Mikrobitille palautetta. Saa nähdä, tuleeko vastausta.

Viesti oli seuraavaanlainen:

Hei!

Mikrobittiä on minulle nyt kaupattu neljään eri kertaan puhelimitse tämän kuun aikana. Soitot alkavat pikku hiljaa kyllästyttää!

Ilmeisesti puhelinmyyntinne on ulkoistettu, sillä joka kerta soitetaan eri firmoista. Kaiken kaikkiaan myyntinne vaikuttaa toimivan erittäin huonosti.

Mikrobitti on tullut minulle 90-luvun puolella, eikä se sen jälkeen ole minua kiinnostanut. Olen joka puhelussa selkeästi kieltäytynyt tilaamasta lehteä, enkä missään tapauksessa (etenkään näiden lukuisten puheluiden ansiosta) aio sitä jatkossakaan tilata.

Älkää tarjotko Mikrobittiä minulle enää.

Ei kommentteja: