sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Tehtävä

Yhdistä lainaukset annettuihin paikkoihin, joissa ne voi todennäköisimmin kuulla:

Yläaste
Lukio
Yliopisto
Työpaikan kahvihuone

"Siis voi vittu mä vedin viinaa ihan vitusti koko viikonlopun, oikeesti, olin kännis niinku 50 tuntii putkeen. Perjantaina oltiin siel uudes mestas, päästiin tietty jonon ohi sisään, kyl sä tiiät. Sit en maksanu mitään mistään ikinä ku kaikki vaan halus tarjota mulle drinkkei ja siduu. Mut emmä oikeesti ees ollu ettimäs mitään, mut kyl mä sit menin yöks yhelle frendille, se on ihan kiva mut emmä haluu siit enempää. Mut joo sit lauantaina me oltiin Ledis, siel oli kaikki ihan parhaat tyypit, mä vaan tanssin pöydäl koko illan ja join skumppaa, ihan mahtavaa!! Tultiin kotiin vast aamul seittemält, siis oon ihan poikki nyt, ja kauhee hedari. Pakko vetää kyl viel kolmas latte tänä aamuna."

"Joo sama juttu, en mäkään oo yhtään lukenu tähän tenttiin, siis en yhtään. Ootko muuten huomannu, et aina ku pitäs lukee ni sitä kummasti alkaa kiinnostuu siivoomisesta ja ruuanlaitosta, hehe. Enkä ees tajunnu mun muistiinpanoista mitään, oon ollu ihan unes kaikki luennot ilmeisesti. Kiva. Et ei kyl tuu meneen läpi tää, uusintaan sit vaan! Ainiin, sain muuten siitä viime tentistä nelosen, siis ihme! Katoin kans et sä olit saanu hylätyn, voi vitsi."

"Kyllä se meidän Laura on niin hyvä koulussa, taas sai kympin kokeesta, oiettä. Miten teidän Maija, vieläkö se on sen moottoripyöräpojan kanssa, juu, se millä on niitä ruuveja naamassa, niin näin ne tuolla kaupan kulmalla viikonloppuna, oli kyllä niin halv....hauskan näkönen siinä minihameessa että. Joo en mä voi nyt ottaa pullaa ol-len-kaan ku on tää paasto kato menossa, ei kiitos, syökää te vaan pois. Sanoin sitten Pertilleki, että kato nyt on toi Erjan tyttö niin äitiinsä tullu että oijoi. Meiän Laura se soitti pianoa koko viikonlopun, oijoi oli ihan ilo kuunnella. On kyllä hyvää pullaa."

"Siis vittu kelaa vittu ämmä tulee siihen selittään mulle et Danze on sen jätkäfrendi, siis haloo, meitsi on siin niinku et whateva, kato huora kelle auot, näyttääks et mua kiinnostaa vittuukaa, daa. Olin sille sit viel sillee et kato vaa horo jos viel puhut mulle ni ei olla enää frendei. Siis on siin muijal naamaa alkaa mulle aukoo, mä olin niiq outofthere samantien, tollast jaksa katella, kelaa ny vähän vittu mitä paskaa. Onx sul lisää huulikiiltoo?"

Ei kommentteja: